Uncategorized

Kuidas ma savi otsin.

Henryl on proovikivi.
Esmapilgul ma ütleks, et täiesti kontimurdev!
Mul pole savigi, tassist rääkimata.

Et siis:
UNI. Planeeri uneaega 7–9 tundi, leia endale sobiv une pikkus.
Pole vist vaja öelda kui tugev teoreetik ma selles punktis olen. Ja arvestades minu vajadust tarbida peoga antidepressante peaksin ma äkki harjutama end poole päeva maha magamise asemel tõesti 7-9 tundi magama?

  • Mine iga päev magama samal kellaajal, siis harjub aju kiiremini uinuma.
    Ma enam-vähem suudan samal kellaajal voodisse minna. Ise ma nimetan seda saavutuseks ja aju äralollitamiseks.
    Magamajäämisest on asi sama kaugel kui Mars või Jupiter.
  • Tee enda ja pereliikmetega kokkulepe, et 1 tund enne magamaminemist ei vaadata telekat aga mobiiltelefoni.
    Juba tehtud! Paar aastat. Kiitke nüüd mind!
    Muidugi see ei kehti meie maja peremehele.
  • Lülita telefon lennurežiimile.
    Vot see on nüüd… eee…näppude sahtli vahele panemine küll.
  • Tee enne magamaminemist kuuma jalavanni.
    Teoorias, ma räägin teoorias.. Kas villaste sokkide jalga tõmbamine ka kärab?
  • Mõtle 5 asjale, mis täna hästi läksid ja mille eest oled tänulik.
    Üks tänulik asi on igal õhtul kindel. Ma olen ellu jäänud. Teised neli on töös. Päris mitu aastat. Kaks kindlasti. Vähemalt seni kui farmaatsiatööstus mu valesti elatud elu pealt kasumit teenib.
  • Loe mõnda raamatut.
    tavaliselt ma loen kolmeni. Mõnikord ka poole neljani.
  • Pane järgmiseks päevaks riided valmis.
    Ühesõnaga, et päevasel ajal ei tohikski käia öösärgis ja hommikumantlis? Raskeks läheb.
  • Kirjuta üles mõni tähtis asi, mida järgmisel päeval teha plaanid.
    On ju ainult üks kohustus.
    Aktiivsusmeede.
    Töö otsimine.
    Võib-olla peaks midagi muud ka plaanima? Tassitäitmise raames või nii? Noh, idee on üllas, igatahes.
  • Joo lemmikteed ja kuula rahustavat muusikat.
    Ma tõesti joon tee varem ära ja ei viitsi eriti üle koera öösel potile koperdada. Ja muusikat saaksin kuulata vaid telefonist, nännännäääää. sest.
  • Hoia magamistuba pime ja tehnikavaba.
    Tehtud! Ühtlasi hoiab maja ka temperatuuri magamistoas sellise, et see kohe soodustab unistust. 18-19 kraadi?
    Tegelikult peaks küll telefoni ka välja viskama. Patuasi.

LIIKUMINE. Planeeri endale iga päev vähemalt 30 minutit aktiivseks liikumiseks. Võimalusel lisa kavasse ka intensiivsem treening 2–3 korral nädalas vähemalt 45 minutit.

  • Otsi teadlikult võimalusi, kuidas iga päev vähemalt 30 minutit liikuda.
    Kas voodi ja külmkapi vahel läheb arvesse?
  • Mine üksi või koos perega loodusesse jalutama.
    Hunt seda küll tahaks. Pere osas pole ma kindel.
  • Leia lapsehoidja, et saaksid trenni minna. Sellega saavad sind aidata partner, vanemad, sõbrad või palgaline lapsehoidja.
    ROFL ..
    Õnneks on need tülid juba ära tülitsetud ja mu kotkaslaps ei vaja enam trenni ajal hoidjat.
    Mul pole vanemaid selle klassikalises mõttes.
    Sõpru, kes oleks last hoida tahtnud, ka polnud ja ka mitte raha, et hoidja palgata.
    Aga praegu on mul spordiklubi kaart. Rohkem sihtotstarbekohast kasutamist, eksjuonju.
  • Tee tolmuimejaga kodu puhtaks.
    Oi kuidas ma ei viitsi, oi kuidas ei viitsi… Ühesõnaga.
    —————————–
    …. jätkub siit millalgi.
    Taksosõidu stardiloendus algas.
    ———————————
    Kuhu me jäimegi?
    ———————————–
  • Mine tööle, poodi, lasteaeda või kooli jala.
    Tööga on mul sedasi, et õieti nagu polegi teist.
    Poodi minek oleks muidugi kuki-muki, kilomeetrikest kolm, aga vot see tagasitulek.. Kaaluda vist siiski maksaks? Või pigem mitte? Pimedas metsas igasugu pasatskeid liigub ringi.. Vabandused, vabandused. Lasteaeda enam/veel pole ja koolipoiss käib ka ise… Kooliga on sedasi veel, et pärast viimast lubasin..
  • Kasuta liftiga sõitmise asemel treppe.
    Kuna ma üldse liftiga viimati sõitsin? Siis kui teismelised olid raamatukogu trepi hõivanud? Minu käidavates kohtades polegi lifte. Teadmiseks võtan.
  • Vali jala sihtpunkti jõudmiseks erinevaid teekondi.
    Kas ma käin kuskil? Pood, raamatukogu, spordiklubi..veel midagi?
  • Pane mängima oma lemmikmuusika ja tantsi.
    Kas youtube kärab? Kuidas kõlareid installeeritakse? Kust kõlareid üleüldse saab? Või ajavad kõrvaklapid asja ära, äkki on neil täitsa pikk juhe?
  • Räägi oma sõpradega jalutades.
    Järgmine punkt põrandal pikali rullida ja naerda?
    Mu üks väheseid sõpru on arst, teine on lasteaiakasvataja. Kui me üldse kokkugi saaks tihedamini kui 15 minutit kahe nädala kohta.
  • Mine suusatama, jooksma või rattaga sõitma.
    Minu kehaehituse ja saamatuse juures nimetatakse seda spordiklubis mati peal pikutamiseks.
    Aga noh, juba teine punkt, mis ütleb, et klememm, raha spordiklubi kaardi eest võiks mitte maha visata. Ok, parandagem.

MINAISEKENE. Planeeri endale iga päev 30 minutit, mis kuuluvad ainult sulle.
Whao! On siin keegi? Keegi….keegi …keegi …
Kajab? …. Kajab…. kajab… kajab.

  • Kui oled väsinud, siis võta aega lihtsalt olemiseks.
    Ma ju kogu aeg väsinud ja unine ja olen
  • Võta ette mõni iluprotseduur.
    Kas karta tohib? Bikiniwaxing.. Õõõõh..
    Juuksurisse julgen siiski minna. Kui tekib vastav ressurss.
  • Külasta massööri.
    Ma ju ei karda mummu eest ka, ega ju?
  • Proovi mõnda tegevust, mis tundub huvitav.
    Kle, see punkt on nagu sotsiaalfoobiateraapia juba! Jube on ju!
  • Liitu raamatuklubiga.
    See on see RahvaRaamatu oma või? Neil on seal imelikud teemad, aga luban pühalikult kaeda.
  • Mine teatrisse või kinno.
    Kas disni mutakas loeb? Aga “Luikede järv” siniseks külmetunud kordeballetiga?
  • Osale keelekursustel.
    Osalen Duolingo keskkonnas prantsuse keele õppimises 270 päeva järjest juba.
  • Proovi mõnda uut treeningut.
    Ma
    kardan
    .
    Midamidamida? End lolliks teha!
  • Mediteeri.
    Ommmmm….
  • Pea päevikut.
    Olen edukalt mitmeid lehekülgi ja tuhandeid tähemärke vingunud juba aastaid. Võiks midagi asjalikumat kirjutada? Lähisuhtevägivald kõigis oma varjundites müüb ju lausa kuratlikult.
  • Proovi fotograafiat.
    Jumaldan fotograafiat. Pärast üht kena koti pähe tõmbamist loobusin igapäevasest pildistamisest päevapealt. Aegajalt ma ikka pildistan. Kasse.
  • Leia täiskasvanutele mõeldud võistkonnatrenn.
    Absoluutselt vastunäidustatud. Nii terve ma oma sotsiaalfoobiast ka ei ole. Spordiklubi rühmatreeningud on praegu juba väga kõrge latt. Suudaks sedagi hoida.

LÄHEDASED. Inimene on sotsiaalne olend ja me vajame heaks enesetundeks kuulumist gruppi ning häid suhteid. Suhted tugevnevad koos aega veetes, rõõme ja muresid jagades, naerdes ja nuttes.

  • Planeeri igaks päevaks endale vähemalt 15 minutit, kui saad oma partneriga vestelda.
    Kas ma pean enne ta kinni ka siduma tooli külge? Monoloog läheb arvesse?
  • Planeeri igaks päevaks lapsega rääkimiseks 15 minutit, kui oled ainult tema päralt.
    Nii teen!
  • Planeerige koos partneriga nädalas üks tegevus väljaspool kodu.
    Millise imeväega?
  • Planeeri endale nädalas üks kohtumine sõbra või sugulastega.
    Sugulased? Ilmselt on nad kuskil ja võib-olla elus, aga nendega kohtumine ei tule kõne allagi. Tassi see ei täida. Hoopis karikas hakkab kiiresti üle ajama.
    Pmslt on mul veel mõni sõber küll alles. Äkki on isegi mingi teoreetiline võimalus nädalas korra kokku saada? Nagu päriselt või nii.
  • Planeeri üks söögikord, kui teete koos perega süüa ning einestate koos.
    Tuleb ette igal õhtul. Üks kord nädalas pidulik toit.

SEESAMUNEGINOH.
Enne vanemaks saamist võis sinu seksuaalelu olla spontaanselt regulaarne, kuid lapsevanemaks saades on kohustusi rohkem, mis tähendab ka, et spontaansuseks on vähem aega ja energiat ning võimalusi. Selleks planeeri koos kaaslasega aega ka intiimseks koosolemiseks.
Homeeriline naer saalis?
Ütlen peremehele, et igal laupäeval kell 9 õhtul on kodus seks ja pole minu asi, kas ta on kodus või ei ole.
Ehh, Odessa! Miks ta peaks tahtma seda planeerida kui saab minutilise etteteatamisega nagunii, sest ma ju ei taha ometigi tülli minna. See on juba ühe teise blogi jutt.

— piduliku osa lõpp—–

Kõlab nagu tuleviku väetis?
Ma saan enam-vähem magatud ja kuidagigi moodi natukenegi liigutatud, aga vot see minaisekese ja suhete pool, maiäss.
Tööpõld on laaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Nii nagu ma eile kõndisin Väikse Hipiga 14 km, hunt nööri otsas, (100% minukene) siis äkki peaks homme looma ümber järve vedama, lapsega koos koolist koju kõndima ja õhtul trenni minema? Oleks ilus algus?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s