fitlapblog

Käitumisviisid, mis ei tee paksuks

Palavad tervitused siit lumiste puude, näljaste tihaste ja hulkuvate metskitsekarjadega lahtilükkamata kõrvaltee lõpust sügavast metsast!  Otse meie palavalt hinnatud Sõltumatust Toitumisinstituudist! 
Siinse katselabori juhtiv söömisekspert on teinud rea olulisi avastusi, mis mõne kauni printsessi käevangus joonelt suurele auhinnatseremooniale viivad.
Niisiis, lubage esitleda!
Need käitumisviisid ei tee kedagi paksuks:
– pool purki moosi pudru või pannkoogi peale
– törts hapukoort supi peal
– pool pätsi leiba koos poole paki võiga supi kõrvale
– vahepalaks kimp banaane või mõned muud puuviljad samas mahus, sest need on ju nii tervislikud
– šokolaaditahvel, kui see süüa ruudukeste kaupa
– mõned kommid, kui neid süüa veerandtunnise vahega kokku umbes pool kilo
– maitsestatud jogurtid, sest seal on tervislikud marjad sees ja jogurt ise on ka megatervislik
– mõned küpsised kellaviietee juurde
– teine ports veel kui kõht ikka tühi on
– üks vormitäis kohupiimakooki, sest see on lahjadest koostisosadest.
Kõik muu on lihtsalt kaasaegne plähm rumalatele koduperenaistele.
Täiskasvanud heas toitumuses inimene võib ekstsessideta:
– lõhkuda füüsilist tööd teha ja süüa 1 kord päevas poest kiiruga kaasahaaratud: pirukaid ja saiakesi, soojaletist nn. grillkana, pizzat.
Sest tööd tehes pole mõtet söömise peale aega raisata.
Võib ka õhtul enne magamaminekut süüa ära kõik, mis hamba all vastu ei karju.

Seni on veel kindlaks tegemata kuidas siis inimesed ikkagi ülekaaluliseks saavad.
Ilmselt on süüdi geneetika. Looduse vastu pole mõtet sõdida.

Päike on täna eredalt paistnud. Kuna Kotkas lendas majast välja võtmeid kaasa võtmata, ei saanud ma Pokemoniga jalutama minna. Niisama nautisin diivani peal veel tibakene valusavõitu lihaseid, raamatut ja kohvi. Küpsiseid ja šokolaadi ei söönudki kõrvale.
Mõtlesin, et läheks siis õhtul spordikluppi.
Kui ma eile peaaegu ära olin suremas suurest kahepäevasest rauaväänamisspordist, siis võtsin end tibakene ühe nuppudega harjaga nühkida. Kes see mulle ikka massaazi teeks. Lugesin ka, et see olla supikanadele ülikasulik ja kuu aja pärast, kui järjekindlust mitte kaotada, võis tulla ka mõned silmaga nähtavad tulemused naha toonuse hindamisel.
Ma räägin!
Täna hommikul oli nahk siledam!
Ok, mul on ka hea ettekujutamise võime, aga ma kavatsen seda katset korrata. Seekord siis kohe peale trenni.
Äkki siis homme mõni lihas ei valuta.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s